Blandade känslor

Nu är det officiellt, min älskade Elliebubban flyttar till Malaysia med sin man. Det är så fantastiskt spännande vilket äventyr de har framför sig. Jag är så glad för deras skull, vet hur mycket de behöver den här förändringen men samtidigt är glädjen blandad med sorg i hjärtat då jag inser att min allra käraste vän som jag känt i snart 18 år flyttar till andra sidan jordklotet.

7 responses to “Blandade känslor

  • elliebubban

    Jag ska vara din käraste vän från andra sidan jordklotet också, jag lovar. Och jag kan spela betapet därifrån med! 🙂

    Vi får helt enkelt öva på att skypesupa redan nu, så vi får in vanan. <3<3<3

  • Johanna

    Ja det är synd, men samtidigt sååå spännande! Och ni har juh övat på att sova någon annanstans när ni är i Karlskoga så ni vet att hemma hos oss är ni ALLTID välkomna! puss och kram

  • elliebubban

    Bra Johanna – du får helt enkelt vårdnaden om familjen Blomberg-Persson när jag inte kan ta hand om dem. Men när jag kommer tillbaka förväntar jag mig att få tillbaka vårdnaden! 🙂

    För övrigt kan vi kanske testa vin via trepartsskype? 🙂

  • Eva

    Tack sötaste Johanna! ❤ Puss & kram

    Vin via trepartsskype lät som en mycket bra idé Ellie 😀

  • Johanna

    Ja det är klart, vilken bra idé! (och så tidssparande att bara kunna sitta hemma dricka vin och umgås med fina tjejerna! Man behöver juh faktiskt inte ens ta på sig kläder då, i alla fall inte på under-kroppen 🙂 haha!)

  • elliebubban

    Nä, och har man en laptop kan man ju dessutom sitta på toa och dricka vin – snacka om att slå tre flugor i en smäll 🙂

  • Eva

    Var snäll & bajsa inte medan vi skypar bara *fnissar*

Kommentera

