Fullt ös och present

På agendan för dagen stod babysim och besök hemma hos Malin. Sen hann jag med en tripp till Linda alldeles själv, vilket var skönt. Jag älskar min lilla skrutt men ibland behöver jag bara få vara ifrån honom en stund.

Babysimmet gick hyfsat smärtfritt förutom dusch-incidenter. Dexter ballade ur när jag satt honom i barnstolen när jag skulle duscha, såväl före badet som efter. Lillfisen grät helt hjärtskärande så jag fick verkligen bara skölja av mig snabbt som attan. Misstänker att det var en kombination av den här blyghetsfasen han är inne i nu samt att det var mycket mer folk där än det brukar vara. I bassängen gick det dock hur bra som helst, precis som vanligt. Vi testade nåt nytt idag, han fick sitta på kanten och sen hoppa i för ett dyk och vända tillbaka till kanten. Det klarade badmonstret alldeles utmärkt.

Efter badhuset begav vi oss hem till Malin för att låta Dexter busa lite med Julia och Gustav medan vi ”parenteser” fikade och pratade en stund. Fredrik kom dit efter jobbet och spelade lite Gamecube (Super Mario Racing) med Julia innan vi packade in oss i bilen för hemfärd. Killarna släppte av mig hos Linda på vägen och där väntade en överraskning. Söta Linda hade nämligen köpt en present till mig, nåt som verkligen var så mycket jag dvs två stycken tesil-ankor från Lagerhaus. Tack världens bästa Linda för den fina, oväntade presenten ❤

One response to “Fullt ös och present

Kommentera

