Världens tröttaste troll

Jag och Dexter har varit på Öppna förskolan idag och busat runt. Kom dit 9:15 ungefär och Dexter orkade vara med på sångstunden för en gångs skull så vi kom därifrån runt 11:30. Han somnade ganska snabbt i vagnen. Sov sen hela tiden medan vi var inne på Maxi och handlade. Fortsatte sova hela vägen hem. Jag bar upp maten och sen lillfisen som sov medan jag klädde av honom och som fortfarande ligger kvar i sängen nu! Det tar verkligen på krafterna att härja runt på öppna förskolan. Kanske kan vara som så att det börjar bli dags för honom att sova bara en gång om dagen…får väl se hur det går framöver.

Snart får jag banne mig väcka Dexter. Dags för mellis och sen måste jag fixa lite innan vi ska bege oss ut igen. Ska ner till stan en sväng och förbi Helena på kåren. Fredrik får hämta upp Dexter där sen efter jobbet eftersom jag ska intervjuas av valberedningen kl. 17:20.

Kommentera

