Piggare

Idag var det en mycket piggare och gladare liten bus som slog upp sina små blå. Han är fortfarande lite varm men jag tror inte riktigt på vår termometer, måste inhandla en ny.

Nu känner jag igen min lillefis igen. Han springer runt, pratar och busar ungefär som vanligt. Himla skönt! Han hostar otäckt fortfarande men inte så mycket.

2 responses to “Piggare

  • Johanna

    Vad är det för termometer? Vi hade en sån där örontermometer, men den var så konstig och tillslut kunde jag inte lita på den. Vi har en rumptermomter, det är jobbigt för dom… men den kan jag i alla fall lita på.

  • Eva

    Det är en gammal termometer så jag misstänker att det har med det att göra. Jag litar inte heller på örontermometrar utan tar bara rektalt. Än så länge går det ganska bra med Dexter & då vet jag att tempen stämmer.

Kommentera

