Leva farligt

Dexter är ju pigg så tror väl som Linda kommenterade innan att det kanske är vällingen som är boven i dramat snarare än att han är sjuk fortfarande. Det trista är att han varken äter eller dricker så mycket ännue så har känts bra att han åtminstone får i sig lite majsvälling. Nåja, får väl se hur det går.

Jag funderar på om jag vågar utmana ödet och leva lite farligt…dvs försöka få i mig nåt. Har druckit ett glas blåbärssoppa idag som typ rann rätt igenom. Är inte så sugen men måste försöka dricka lite iaf, för Dexters skull om inte annat är det viktigt att jag försöker hålla mig så pigg som bara  möjligt. Jag ser inte fram mot att vara ensam hemma med honom nu i 3 dagar. Ikväll har Fredrik pass, imorgon ska han ut med F&S gänget och på lördag jobbar han övertid. Typiskt att jag skulle bli sjuk nu. Stackars Dexter kommer bli tokig av att bara gå omkring här hemma.

One response to “Leva farligt

  • Linda

    du klarar så mkt mer än vad du tror. du kommer klara av att ta hand om dex fast du e sjuk.. o sen kommer du aldrig mer klaga på hur jobbigt du har det för du kommer minnas detta helvete och inse att klarade du det, så klarar du allt.. så ser jag på det nu i efterhand är jag hade hand om 2 barn samt ammade med magsjuka.. fick ju avbryta amningen för att rusa på toa.. fler än en gång.. usch!
    du klarar det, sweetie!!!!

Kommentera

