Fyndat

Jag har precis fyndat en dagisjacka till Dexter. Såg att Lindex hade 25% rabatt på utvalda barnjackor och dessutom 10% rabatt när man beställer online. Sen kombinerade jag det med ytterligare två erbjudanden, vara den ena var 25% på valfritt barnplagg och det andra 50 kr rabatt när man handlar för minst 150 kr. Egentligen ska man inte kunna kombinera flera erbjudanden men det gick alldeles utmärkt att göra via hemsidan. För en jacka där ordinarie pris var 399 och reapris 299, så betalade jag efter alla ytterligare avdragna rabatter 163,35 kr!

Bild lånad från Lindex

Visst är den fin? Jag tog en storlek 92 så det blir nog bra till hösten. Egentligen hade jag velat ha en grön jacka, som t.o.m. var ännu billigare men den fanns inte i rätt storlek. Jag är nöjd i alla fall.

Kommentera

