Promenad i solen

Idag invigdes snigelmössan när jag och Dexter begav oss ut på promenad ner till stan tillsammans med Linda, Gustav och Ellen. Helt underbart att knata i den varma vårsolen. Det gav mig hopp om livet igen 🙂

Imorgon ska jag och Linda hem till Malin. Linda ska få gräva lite bland Julias gamla kläder för att se om det finns nåt användbart till Ellen och så bjuder Malin på lunch. Mysigt!  Enligt väderrapporten ska det visst inte vara så fint väder imorgon utan snarare det gamla klassiska Boråsvädret – dvs regn. Nåja, jag har ju gummistövlar och regnponcho samt regnskydd till vagnen så på mig går ingen nöd 🙂

Kommentera

