Lille sjuklingen

Trots allt racerbajsande har Dexter ändå varit ganska pigg idag. Han har druckit bra, både vatten och smoothie har slunkit ner, så jag tror att det gjort susen. En och annan majskrok och några smörgåsrån har också slunkit ner. Nu håller jag tummarna för att vi slipper nattbajsande…för hoppas kan man ju alltid göra även om det inte är så troligt att förhoppningarna infrias 🙂

Fredrik åkte ut till Fristad tidigare idag och byte till sommardäck på Fååården och tvättade rent den samt minglade en stund. Med sig hem hade han en matlåda till mig, tack så mycket kära Alli och Lasse!

Jag passade på att ta en promenad till Maxi när han kommit hem. Dels fick jag komma ut i det fina vädret en stund samt att vi fick inhandlat sånt som behövdes. Himla skönt!

Kommentera

