Trotsade regnet

Igår så tog jag med mig Dexter på en promenad. Vi knatade hem till Malin och lilla Gustav för en fika och lite bus. Sen när de skulle hämta Julia på förskolan så tog jag och Dexter en lite längre promenad hem. Han somnade så sött i vagnen och brydde sig inte om det lilla regn som letade sig in under regnskyddet.

På kvällen kom Linda förbi med lilla Ellenbellen. Det blev ytterligare en tur i regnet för mig tillsammans med Linda så Ellen fick sova i vagnen (där hon sover bäst dagtid).

Snart ska vi bege oss ut igen. Knata lite mer och se om Linda och co har tid för besök mitt i allt tvättande.

Kommentera

