En oplanerad dag

Idag hade vi inget planerat jag och Dexter. När då Malin ringde efter att ha lämnat Julia på förskolan kl. 9 och frågade om vi skulle följa med ut och gå så var det bara att slänga på mig och lillfisen kläder. Vi gick en bra runda och sen hem till Malin för lite kaffe och så fick barnen busa. Runt ett-halv två fick vi packa ihop då Dexter var trött igen. Det blev en prommis till Maxi där vi shoppade lite smått och gott men givetvis glömde det viktigaste som var slut hemma – mjölken. Typiskt. Nåja, det får min kära sambo handla sen efter sitt pass ikväll.

Dessutom måste jag be om ursäkt till bästa Linda som försökt ringa massa gånger. Jag har haft mobilen i väskan hela dagen och glömt att kolla på den. F´låååt *skäms lite*

Kommentera

