Djurparken

Idag var det dags för årets första djurparksbesök. Dexter har klappat och jagat gris samt kelat lite med en get. Dessutom hade han aningen bråttom och snubblade inne på Barnens Zoo och tog emot sig med ansiktet. Dumt kan tyckas men med. Efter att ha torkat bort jord, sand, snor och tårar så var allt bra igen. Savannen var nog roligast för där såg verkligen Dexter djuren ordentligt då de rörde på sig en massa.

En bar det iväg hem till Malin för att gratta Julia som fyller 5 år idag! Delade ut lite paket och hjälpte Malin att fixa inför kvällens grill/kalas. Dock var min kära son galet trött så vi fick knata hemåt. Mötte Fredrik mer eller mindre i dörren eftersom han var på väg till Friskis. 18:25 var det en väldigt trött lillfis som stupade i säng. Han har haft en händelserik dag mitt lilla hjärta.

Jag är ganska trött jag med efter att ha tillbringat större delen av dagen gående och stående. Dessutom så vaknade Dex vid 03 inatt och det tog en stund innan han somnade om och sen bra mycket längre innan jag kunde göra det. 05:30 var det dags att slå upp ögonen igen, mycket motvilligt från min sida men sånt är livet 🙂

Kommentera

