Lekplatsäventyr

Idag utforskade jag och Dexter lekparken i Annelundsparken tillsammans med några från föräldragruppen. Jag har inte varit där sen de byggde om lekplatsen. Blev himla bra faktiskt. Än så länge är Dex kanske lite för liten för de mesta grejerna där men han tycker det är skoj att springa runt och pilla på allt iaf 🙂

Efter några timmar där var det dags att åka hemåt. Då lillfisen behövde både underhållas en stund till samt rengöras kombinerade jag det hela. Lät honom bada på balkongen i den uppblåsbara båten han fick av farmor och farfar. Det fungerade alldeles utmärkt och var poppis kan jag lova. Han hade jätteroligt och jag fick tvätta bort den värsta smutsen och solkrämen. Win-win!

En av de nya badankorna var med så klart

Kommentera

