Lek och bus

Idag har jag och Dexter varit på Leos lekland tillsammans med Maria, Malin och deras barn.

Det var fullt ös på en gång kan jag lova. Dexter fullkomligen älskade det stället. Han simmade runt i bollhavet, klättrade omkring en massa, lekte med jättelego och åkte rutschkana. Efter att ha huserat på småbarnsavdelningen större delen av tiden så gick vi på upptäcksfärd i resten. Jag och Dexter åkte i några stora rutschkanor och så fick han hoppa lite studsmatta. Det var en väldigt trött kille jag fick med mig därifrån runt 14:45. Efter tre och en halv timme med lek och bus var det iofs rätt svårt att avgöra vem av oss som var tröttast 🙂

När vi väl kom hem igen så tittade Katja förbi på en fika. Himla mysigt. Nu väntar jag på att min övertrötta lilla kille ska somna nångång. Jag la honom strax efter kl 19 och 45 min senare har han fortfarande inte somnat. Så lång tid brukar det inte ta även om han har blivit allt svårare att få i säng på sistone.

Kommentera

