En varm dag

Jag och Dexter gick på lekplats turné kl 9 i morse. Två stycken hann vi med, funderade på att besöka en tredje men då somnade lillfisen i vagnen. Jag svängde in på Pilens och köpte mig en bok, sen parkerade jag oss i skuggan och läste medan Dexter snusade sött i lite mer än 1 timme. Dynggött å grejer 🙂

När skrutten väl vaknade till begav vi oss hemåt. Tänkte det var dags för lunch men det tyckte inte Dexter. Antar att kombinationen hett som tusan och kindtänder (nu har jag sett två stycken på höger sida, en uppe och en nere) inte är direkt aptitretande. Han har i alla fall ätit lite frukt och druckit idag vilket det känns bra.

 

Kommentera

