Besök

Idag får vi besök från Karlskoga av familjen Käck. Ska bli himla roligt att träffa dem och hinna umgås mer än vad som brukar hinnas med när vi åker till Karlskoga.

Nu håller jag tummarna för att väderprognosen stämmer och att det fina vädret håller i sig så att Borås visar sig från sin bästa sida för Mia, Andreas och Ebba.  På lördag hoppas jag dock att väderprognosen har fel (ser regnigt och mulet ut hittills), för då ska Helena ha sin födelsedagsfest/grill ute i Dalsjöfors. Jag ser fram mot att träffa roliga människor samt att få lite egentid och ett glas vin…eller två 🙂

Nu ska jag mysa lite med Dexter, som idag sov till 6 (eller snarare inte väckte mig förrän dess) igen! Håller tummarna för att den trenden håller i sig. Jag ogillar att behöva gå upp kl 5.

Kommentera

