Mirakel?

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Klockan är nu 07:47 och Dexter ligger fortfarande kvar i sin säng och sover!

Inatt var jag inne vid 4-tiden då han gnydde lite och la rätt honom. Sen hörde jag att Dex vaknade till och pratade lite för sig själv runt 05:30 men tänkte att så länge han verkar nöjd ligger jag kvar i sängen. Döm om min förvåning när jag vaknar igen vid 06:18 och det är tyst. Tjoho han somnade om tänkte jag och gjorde detsamma. Vaknade igen 07:25 och hörde fortfarande ingenting. Smög in och kikade, såg lillfisen ligga på mage med huvudet i fotändan fortfarande sovandes ❤

 

Oj nu vaknar han nog…

Kommentera

