Kanske en ny vana *håller tummarna*

Nu är det tredje dagen som Dexter somnat om. I förrgår chockade han till med att sova till 07:50, igår gick han upp 7:30 och idag 06:50! Nu håller jag tummarna för att denna trend fortsätter.

Igår mötte vi upp Daniel, Veronica och Jomanda i djurparken där vi tillbringade halva dagen. Vädret var sisådär men vi slapp massa regn iaf. Efter ett snabbsväng till Knalleland tog vi med oss vår trötta knas hem medan besökarna fick fortsätta shoppa. Kvällen tillbringades sedan med mys, mat och prat samt en liten promenad för mig & Veronica.  Mina fötter var verkligen trötta när vi väl kom i säng runt 23:30.

Efter en slapp morgon så vinkade vi farväl till vårt besök runt 11-snåret. Tack för titten kära vänner! Nu ser jag fram mot nästa besök av karlskoginga,r för på torsdag är det dags för familjen Forsberg att komma hit! Mer djurparksmys blir det!

På schemat för dagen står Leos Lekland tillsammans med farmor och farfar när Dexter vaknat till liv igen.  Imorgon ska jag till Gekås tillsammans med bästa Linda och Katja. Det ska bli roligt, var alldeles för länge sen jag umgicks med Linda ❤

Kommentera

