Buzza Vanish

Jag kom med i Buzzadors kampanj för Vanish. Mycket passande med tanke på att Dexter är en liten smutsmagnet (och jag en stor en *ler*)

 

”HEMLIGHETEN BAKOM VANISH
Vissa av kompontenterna i Vanish arbetar för att tränga igenom fläcken så att den löses upp från grunden – andra delar upp fläcken mindre, mer lättupplösliga delar. Vanish innehåller dessutom aktivt syre. När syret i Vanish blandas med vatten sker en naturlig process där tusentals bubblor bildas. Bubblorna bubblar upp genom fibrerna i textilerna och tar med sig fläckresterna på sin väg upp till ytan.

Hela Vanish portföljen är svanenmärkt. Vanish-pulver är dessutom rekommenderade av Astma- och Allergiförbundet.”

 

Jag gillar att att Vanish är ett miljövänligt sätt att ta bort fläckar. Då behöver jag inte ha dåligt samvete för att slänga i en skopa Oxi Action pulver med i princip varje tvättmaskin. Vanish Oxi Action pulvret har jag som sagt redan använt mig av tidigare och tycker att det har fungerat mycket tillfredsställande.  Nu ser jag fram mot att få prova deras andra produkter som bl. a Vanish Extra Hygiene Pulver, Vanish Oxi Action Gel, Vanish Crystal White Gel, Vanish Förbehandlarspray och Vanish Soffa & Matta spray (varav det sistnämnda verkligen kommer få jobba med vår soffa).

Det är dock Vanish Oxi Action som jag kommer få provförpackningar att dela ut, så ni som är sugna på en buzzning säg till 😀

 

 

Kommentera

