Besök & en sjukling

Igår hade vi Ninas son Andreas på besök. Nina var bortrest så han sov här inatt. Det innebar att Dexter fick ligga inne hos oss. Dex har varit snorig ett tag och inatt sov han så oroligt. Han stönade och snarkade hela natten och vaknade till titt som tätt, vilket resulterat i att jag inte sovit särskilt mycket heller *gäsp* Imorse var han dock pigg så jag lämnade på förskolan som vanligt och begav mig till högskolan som planerat.

14:15 fick jag samtal från förskolan om att Dexter kändes varm. Han hade varit trött och hängig hela dagen. Bara velat mysa med fröknarna, lille skrutten. Nu sover han lite i soffan och imorgon är det vi som får ha en mysdag hemma. Hoppas att den här förkylningen går över fort. Hostar en del hör jag att han börjat med också stackaren.

 

One response to “Besök & en sjukling

Kommentera

