Host och snor och tack!

Dexter är feberfri sen igår men har sovit jättedåligt i natt också. Han hostar lungorna ur sig, snorar massa och har fortfarande ingen direkt aptit. Därför blir vi hemma från förskolan ett tag till. Tur att jag har goa klasskamrater som täcker upp på föreläsningarna (tack Ellan & Helena). Jag får sätta mig och läsa lite avhandling ikväll när Dex lagt sig. Svårt att fokusera just nu nämligen med nån som vill sitta i knät så fort jag gör nåt. Sen är inte jag heller vrålpigg efter de två senaste nätterna.

I går hade vi lite försenat födelsedagsfika här hemma. Det var roligt att träffa nära och kära. Jag fick massa fina presenter och Dex fick gosa med farmor och farfar samt busa lite med Julia och Gustav, vilket var välbehövligt. Tack allihop!

Kommentera

