Hoppborg/Ufo/Bollhav

Igår när vi tog vår månatliga shoppingtur till Coop för att fylla på våtservettförrådet, så hittade vi en ”liten” hoppborg som de sålde ut för 69 kr. Den fick följa med oss hem. När vi (läs:Fredrik) väl pumpat upp den konstaterade vi att den inte var så himla liten och att den mer såg ut som ett ufo än en hoppborg. Nåja Dexter gillade den iaf och idag har jag fyllt med med 100 st bollhavsbollar. Jag skulle lätt kunna fylla på med en påse till för nu täcker det knappt botten 🙂

När jag hämtade Dexter på förskolan kom en av äldre tjejerna och visade en teckning hon gjort till Dexter, med massa hjärtan på. Så söt! Det regnade massa så jag beslöt mig för att ta med dem hem imorgon så den inte skulle bli blöt. Himla gulliga småtjejer som gillar Dexter massor. Det ska kramas och pussas hela tiden 🙂





 

 

Kommentera

