Önskelista

Dexter (och i vissa fall kanske mer hans mor) önskar sig bland annat nedanstående i julklapp:

Ugglelampa från modelmini

Plasto Grävskopa, bild lånad från lekmer

Plasto traktor med släp, bild lånad från lekmer

Jag skulle kunna fortsätta lägga upp bilder på Plasto lastbilar, dumprar mm men ni fattar nog grejen 😀

Sötaste svamplampan från Mokkasin

Fin Ingela Arrhenius poster från Mokkasin

En klassisk sparelefant från Mokkasin

Stora Maskiner del 2 (för jag lär snart tröttna på 1:an) bild lånad från CDON

Lego förvaringshuvud från Bluebox

Lego förvaringskloss från Bluebox

Bombadill Chokladbollskudde från Bluebox

Bombadill kanelbollskudde från Bluebox

Bombadill dammsugarkudde från Bluebox

Mjukt stort leksaksäpple från Acne JR

En plåtburkstrumma från Acne JR

Husklossar från Mokkasin

”Babuschkor” av Ingela Arrhenius från ModelMini

fler fina babuschkor

Bestick från Bluebox

Lillefant pussel från ModelMini

Bok ”Var är liten skär och alla små brokiga” av Stina Wirsén från ModelMini

Bok ”Titta och peka, fordon och farkoster” från Barnbokhandeln

2 responses to “Önskelista

  • elliebubban

    jag har 2 frågor:

    1)har du på allvar önskat dig en trumma till din son? En sak som låter vansinnigt mycket som du inte kan plocka ur batterierna till? 😉

    2)kan man få paxa ett par grejor som man vill ge honom så du kan informera övriga potentiella presentköpare? Och kommer ni hem till Kga nåt i jul så jag kan ge honom presenter, eller ska jag få dem levererade hem till er.

    Ähum. Det blev visst tre frågor. Hoppas du gillar mig ändå. Pöss

  • Eva

    Hehe, jamen det är ju en jättefin förvaringslåda. Jag kan ju alltid gömma trumpinnarna 😀

    Klart du kan få paxa om du vill köpa nåt men man behöver inte shoppa julklappar bara för att jag lagt upp en önskelista 🙂

    Pöss på´re

Kommentera

