Så älskad

Idag var det äntligen min tur att ha sovmorgon igen. Jag pluggade in öronpropparna igår och sov gott mer eller mindre hela natten. Klev upp 8:45 och kände mig utvilad. Himla skönt. Efter frukost så fick Fredrik sova en stund, Dexter vaknade redan 05:00 (men i ärlighetens namn gick inte Fred upp förrän 05:40). Lille bus och jag lekte i hans rum. Bilar är favoriten såklart men vi knopp-pusslade lite också, lekte med kameran och hann med lite lego innan jag började med att fixa lunch till en trött kille.

Trött var verkligen ordet, 11:20 var maten klar och han åt men efter en stund gick verkligen ögonen i kors och jag trodde nästan Dexter skulle däcka med huvudet i tallriken 🙂 1 minut efter att han ätit klart så sov han i sin fåtölj (försökte lägga skrutten direkt i sängen men icke sa nicke) till förtexterna till Robin Hood 😀

Kommentera

