Överraskning

I morse fick jag ett sms från Fredrik om att det fanns en alla hjärtans dag present under kudden. När jag öppnade paketet hittade jag ett sött anteckningsblock från Lagerhaus och blev givetvis glad eftersom jag älskar ugglor!

Jag sms:ade såklart tillbaka och tackade för att han var så söt. Till svar fick jag ”Läste du på första sidan också?” vilket jag givetvis inte gjort. När jag öppnar blocket möts jag av…

…vilket jag såklart ville, efter att ha hämtat mig från den inledande chocken. Så nu ska det letas ringar 🙂

3 responses to “Överraskning

Kommentera

