Trotsade rosslig hals….

& åkte till gymmet med Linda ändå nu på morgonen. Det blev 1 timme på cross-trainer, inte illa pinkat! Speciellt med tanke på att jag faktiskt inte körde på lägsta motståndet och dessutom ruschade lite emellanåt. Bra jobbat också när man har i åtanke att jag för inte allt för länge sen tyckte 1o min på lägsta motståndet var jobbigt. Förutom att ena foten typ somnade och ömmade lite så hade jag nog kunnat hålla på en stund till.

Med värsta bästa Linda bredvid så bara rann tiden förbi,  de 20 första minuterna kändes knappt, hann bara blinka så var de över 🙂 Det är enklare när man har nån att prata med eftersom det annars blir så dödligt trist att stå där.

Utöver det har jag hållit tummarna för att boken jag behöver till morgondagens seminarium skulle kommit in till studentbokhandeln idag men icke sa nicke. Får bli att göra komplettering istället. Sånt är livet ibland och för ovanlighetens skull så får jag ingen prestationsångestklump i magen av situationen utan accepterar det och gillar läget 🙂 Gött!

 

One response to “Trotsade rosslig hals….

  • elliebubban

    Duktig du är! 🙂
    Jag är inte så mycket för att prata när jag tränar, jag lyssnar på musik på hög volym istället. Men det är mysigt att ha en träningspartner – för när man råkar kasta en blick på honom och inser att han står och lufttrummar samtidigt som han jobbar på löpbandet… Ja då blir man glad ända in i själen! 🙂

Kommentera

