Härlig lördag

Jag beslöt mig för att lägga tentan åt sidan för ett tag och istället följa med Fredrik och Dexter ut till Fristad. Väl där plockade vi fram paketet med springcykeln. Dexter blev så klart helt överlycklig men tyckte pappa tog alldeles för lång tid på sig att montera ihop den 🙂 Sen var det bara ut i solen och prova den. Det kommer ta ett tag innan han får in snitsen men det ordnar sig nog 😀 Nöjd kille iaf. Inte tog jag nåt kort heller för kameran var på laddning men filmade lite som jag ska försöka få upp nån dag när jag hinner och orkar.

Efter en heldag med lek, bus och mys samt årets första grillning med farmor och farfar var det en trött men glad kille som vi åkte hemåt till Borås med igen. Fredrik och Dexter släppte av mig i stan innan de åkte och handlade så jag fick hugga tag i den där tentan igen. Kom nyss hem och känner att jag sakta men säkert börjar göra lite framsteg iaf. Har morgondagen på mig att få ihop allt så håll tummarna för att jag lyckas. Jag känner mig onekligen aningen skeptisk till att jag kommer lyckas men men….en komplettering är väl inte hela världen antar jag.

 

Nu börjar det snart bli dags att krypa i säng, försvinner ju en timme i natt.

Kommentera

