Tidig morgon…fast ändå inte

05:05 i morse vaknade jag av ett ” mammaaaa”-rop inifrån Dexters rum. Jag beslöt mig för att ligga kvar och vänta  medan jag höll tummarna för att han skulle somna om. Närmare 6-snåret trippar det lilla trollet in och får lägga sig på kudden emellan oss. Efter lite snicksnackande så somnar han otroligt nog om igen och sov till 7!  Det är kärlek 🙂 ❤

Dagens invägning gick även den bra, nu har jag totalt gått ner 13,8 kg sedan 23 januari vilket känns himla bra. Garderoben är utrensad och betydligt tommare än innan.  Jag har dock shoppat lite nytt (passat på att rea-handla) så att det finns nåt jag kan sätta på mig 🙂

Ser fram mot att gratulera Linda lite så där i efterskott nu i eftermiddag. Innan dess ska jag dock försöka ta mig igenom en del av ”Statistisk verktygslåda”. Håll tummarna för att lite fastnar och att jag förstår nåt av det 🙂

Kommentera

