Nått en milstolpe

Ja eller det kanske är att överdriva men jag har i alla fall efter dagens invägning gått ner totalt 25,5 kg sedan 23 januari! Det är någonstans10-15 kg kvar till en okej målvikt, är dock nöjd med resultatet jag nått hittills.

Jag har dragit ner lite på tempot vad gäller viktminskningen för tillfället. Tillåter mig att landa lite i mitt nya jag. Fokuserar mest på att hålla vikten även om jag trots allt gick ner både denna och förra veckan.

Nu hoppas jag på att vädret blir bättre, för det är så vansinnigt tråkigt att gå ut och promenara i regnställ. Svettigt värre om inte annat.

Kommentera

