En bus & myslördag

Fredrik åkte till Göteborg i morse för att spela Magic medan jag & Dexter bakade lite inför vårt besök som var på g.

Linda, Gustav & Ellen kom hit & underhöll oss några timmar. Vi fikade,  det lekte massor, lunchade, kollade film & myste. Sen blev det en spontantripp ner till stan.

image

image

Himla roligt med besök från finingarna!

Dexter bestämde sig för att han ville ha ”songer” (kalsonger) på sig idag när Gustav kom. Det är mycket ”jag är en stor kille” nu & jag tycker det är roligt att han själv tar initiativet. Förutom trippen ner till stan, då han hade blöja, så har Dexter haft kalsonger på sig hela dagen utan en enda olycka!

Dexter däckade i vagnen på vägen hem från stan. Det kostar att ligga på topp & busa massa timmar 🙂

image

Han vaknade till lite märkligt vi kom hem & jag tog av honom kläderna. Räckte dock att jag vänder ryggen till för en sekund…

image

Efter en rejäl middag framför TV:n tittandes på Små Einsteins så soffhängde vi lite. Dexter pillade med surfplattan ett tag innan det var dags för en dusch med efterföljande badrockmys.

image

image

Kommentera

