Älskade lilla sjuklingen

I dag fick Fredrik vara hemma med Dexter, eftersom jag hade ett inplanerat möte med högskolestyrelsen.  Snacka om att jag blev nervös när det damp ner ett sms om att jag skulle ringa hem. Jag utnyttjade en kort paus & fick höra att Dexter hade ont i örat. Jävla skit, inte öroninflammation igen var min första reaktion!

Fredrik pratade dock med sjukvårdsupplysningen som trodde det skulle hjälpa med nässpray, alvedon & högläge. Alvedon gjorde sitt till för energinivån ia,f för bustrollet piggnade till efter suppen. Hoppas på att vi alla får sova bättre inatt.  Jag är inte så sugen på en till orolig natt *gäsp*

Imorgon är det min tur att vara hemma med Dexter. Om han är lite piggare så ska vi ta oss ut en stund. Han behöver komma utanför lägenheten och få lite frisk luft stackaren.

image

image

Kommentera

